Adres do korespondencji:
CPTech

ul. Kusocinskiego 32
33-300 Nowy Sącz

Kontakt:
Telefon +48 (0) 18 443-9399
Telefon komórkowy +48 500 040 601
Fax +48 (0) 18 443-9399
e-mail: biuro@cptech.pl


Wsparcie techniczne i serwis.

Trzy sposoby otwarcia zgłoszenia serwisowego w centrum pomocy technicznej CAC (Customer Assistance Center).

1. Stratus Technologies Germany hotline: +49-6196-4725-18 (do identyfikacji wymagany numer SiteID serwera), więcej informacji pod adresem: http://www.stratus.com/support/cac/index.htm
Alternatywny numer zgłoszeniowy Worldwide +1-602-852-3200 lub +1-978-461-7200.

2. Zgłoszenie drogą poczty elektronicznej na adres dispatcher@stratus.com, monitorowany przez Worldwide Support-Hotline (do identyfikacji wymagany numer SiteID serwera).

3. Dostęp przy pomocy technologii WEB, portal wsparcia technicznego i serwisu z wykorzystaniem narzędzia Active Service Manager (ASM) https://stratus.ecacsupport.com. Nowe zgłoszenie serwisowe wymaga konta ASM (udostępniany wraz z serwerem).

Rozwiązania Stratus ftServer, niezależnie od opcji serwisowej wyposażone są w mechanizm Active Service Network (wymaga prostej konfiguracji), automatycznego i samoczynnego otwierania zgłoszeń serwisowych w centrum pomocy technicznej. System automatycznie zamawia i nadzoruje czas dostawy modułu CRU do wymiany. Czas dostawy elementów do wymiany uzależniony jest od wykupionej opcji programu opieki serwisowej.